Nie ma najmniejszej wątpliwości, że większość firm stawia na kampanie reklamowe w Internecie. Pomimo tego, że zakupy przeniosły się do sieci, nie można zapomnieć o tradycyjnych narzędziach reklamowych, które wspierają biznesy stacjonarne i nawet te online. Tym bardziej, gdy jeździsz na targi czy masz własną siedzibę. W takiej sytuacji warto zainwestować w stojaki na ulotki. Czy warto w nie zainwestować?
Gdzie warto postawić stojaki na ulotki?
Poruszane tematy
Promowanie firmy, usług i produktów za pomocą stojaków na ulotki to niezwykle skuteczny sposób, który wykorzystuje się przede wszystkim na:
- targach prac,
- targach branżowych,
- wystawach,
- konferencjach,
- różnego rodzaju eventach.
Nie ma się, co dziwić. To miejsca, w których człowiek, będący potencjalnym klientem, ma czas oraz możliwość zatrzymania się na chwile, wzięcia ulotki do ręki, a następnie zapoznania się z ofertą firmy. Stojaki na ulotki dobrze wyeksponować w siedzibie firmy oraz innych miejscach, gdzie człowiek musi się na chwilę zatrzymać. To banki, sklepy, a także dworce autobusowe i kolejowe. Ludzie, czekając na coś, chcą „zabić” czas, a więc chętnie sięgają po kolorowe ulotki. Jeśli je czytają, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że zainteresują się daną firmą.
5 powodów, dla których warto kupić stojaki na ulotki
Tak jak wspomniałam na początku, obecnie plany marketingowe obejmują reklamę w Internecie. Oczywiście w przypadku, gdy firma działa online albo online i stacjonarnie. Jeżeli twój biznes również jest stacjonarny, a nie tylko w sieci, to stojaki na ulotki będą skutecznym narzędziem do budowania wizerunku firmy i pozyskiwania potencjalnych klientów. Dlaczego jeszcze warto w nie zainwestować? Poznaj najważniejsze powody.
Są niewielkich gabarytów
Warto zaznaczyć, że ulotka jest niewielkich rozmiarów, a na dodatek można ją złożyć na pół, a następnie wrzucić do torebki. Tego nie zrobisz w przypadku np. baneru reklamowego. Ktoś może wziąć ulotkę i nawet jeśli w danej chwili jej nie przeczyta, to schowa do torebki, plecaka i jest duża szansa, że przeczyta ją w domu.
Zawierają ważne informacje
Na ulotce potencjalny klient znajdzie najważniejsze informacje, takie jak nazwa i siedziba firmy. Możesz tam umieścić swoje usługi, produkty, a także poinformować klientów o korzystnych rabatach, a także planowanych promocjach. Tak naprawdę możesz wypełnić je dowolną ilością informacji w układzie, który będzie przyjemny dla oka.
Są tanie
Stojaki na ulotki są tanim narzędziem marketingowym. Nie kosztują zbyt wiele, tak samo, jak wydruk ulotek.
Są uniwersalne
Stojaki na ulotki są bardzo uniwersalne, dzięki czemu możesz je zastosować wszędzie! Sprawdzą się w każdej branży i niemal w każdym miejscu.
Są mobilne
Zaletą stojaków jest ich mobilność. Można je przenosić z jednego miejsca do drugiego. Przykładowo, jeśli masz stojak w swojej siedzibie, to możesz go zabrać na targi, bez konieczności kupowania nowego!
*wpis sponsorowany